Verandert uw situatie?

Verhuizen

Verhuizen is vaak een hele klus. Niet alleen de verhuizing zelf, maar ook uw administratie vraagt aandacht. Aan wie geeft u uw nieuwe adres door?

1. U verhuist binnen Nederland

Wat is er geregeld?

De gemeente geeft uw nieuwe adres door aan ons. U hoeft ons dus geen adreswijziging te sturen.

Wat moet u doen?

Meld uw verhuizing bij de gemeente waar u gaat wonen. 

Ontvangt u post van ons toch nog op uw oude adres? Dan komt dat doordat sommige gemeenten adreswijzigingen langzamer verwerken. Ook dan heeft het geen zin om uw nieuwe adres door te geven aan ons. Wij mogen geen adreswijzigingen doorvoeren. Zolang de gemeente uw oude adres voert, kunnen wij niet anders dan dat ook gebruiken.

Correspondentieadres

Wilt u uw post op een correspondentieadres ontvangen? Dat kan. Log in op Mijn Pensioencijfers en geef uw correspondentieadres door.

E-mail

Wilt u post van ons pensioenfonds liever per e-mail ontvangen? Dat kan. Log in op Mijn Pensioencijfers en geef uw e-mailadres door. Wijzigt uw e-mailadres? Geef dat ook aan ons door via Mijn Pensioencijfers.


2. U verhuist naar, in of vanuit het buitenland

Wat moet u doen?

Wij krijgen uw nieuwe adres niet automatisch door. U moet dit zelf aan ons doorgeven. Ook als u opnieuw verhuist. Log in bij Mijn Pensioencijfers en geef uw nieuwe adres door.  

Tip: Geef ook uw e-mailadres door in Mijn Pensioencijfers. Zo kunnen we u ook per e-mail informeren als er persoonlijke pensioeninformatie voor u gereed staat in Mijn Pensioencijfers.